در یک بازه زمانی ویژه سه روزه، از ۲۹ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴، فیلم‌های برنده جایزه هشتمین جشنواره بین‌المللی مستند فراتر از مرزها کاستلوریزو ​​در گالری فیلم یونان در آتن میزبانی شد.

در یک بازه زمانی ویژه سه روزه، از ۲۹ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴، فیلم‌های برنده جایزه هشتمین جشنواره بین‌المللی مستند فراتر از مرزها کاستلوریزو ​​در گالری فیلم یونان در آتن میزبانی شد. با نمایش فیلم، پرسش و پاسخ و مسترکلاس‌ها، بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که از فیلم‌هایی از سراسر جهان لذت ببرند که در آگوست گذشته به دلیل نحوه پرداختن به جنبه‌های کمتر شناخته شده تاریخ، حساسیت اجتماعی، اصالت مفهوم و ارزش هنری‌شان برجسته بودند. یادآور می‌شود جشنواره بین‌المللی مستند فراتر از مرزها - کاستلوریزو در حال تدارک نهمین دوره خود است که از تاریخ ۲۵/۸ لغایت ۱/۹/۲۰۲۴ در جزیره زیبای یاد شده برگزار می‌شود.

به گفته «ایرینی ساریوگلو»، مدیر هنری جشنواره، آمدن فراتر از مرزها به آتن آرزوی همیشگی ما، سازندگان و البته عموم مردم جشنواره بود که امکان سفر به دوردست‌ها را ندارند، مسحورکننده است. کاستلوریزو ما به ویژه از همکاری خود با آرشیو فیلم یونان خوشحالیم و از امسال فیلم های برنده جوایز جشنواره بین المللی مستند فراتر از مرزها ​​در ماه مارس در آتن نیز نمایش داده می شوند و مخاطبان بیشتری را ملاقات خواهند کرد. ما به فیلم‌های جشنواره افتخار می‌کنیم که بسیاری از آن‌ها در اولین اکران یونانی، بین‌المللی و جهانی به نمایش در می‌آمدن و سپس به جشنواره‌ها یا حتی سالن‌ها راه پیدا می‌کنند. فیلم هایی با شجاعت، جسارت، طنز، مستند، فیلم هایی که دنیا را به وضوح می بینند و شایسته دیدن هر چه بیشتر مردم هستند.

منبع: اسکای

https://www.skai.gr/news/culture/to-diethnes-festival-ntokimanter-kastellorizou-beyond-borders-stin-athina

کد خبر 19180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =